Stiri

16 Octombrie 2018
Decizie importantă a Google, pe fondul dispariţiei jurnalistului saudit

Compania Google a anunţat că se retrage de la o conferinţă privind investiţiile, ce se va desfăşurat în Arabia Saudită, după ce mai multe companii au luat această decizie pe fondul dispariţiei jurnalistului saudit Jamal Khashoggi, relatează site-ul agenţiei Reuters.

Sursa: mediafax.ro

06:38h21 Septembrie 2018

La cinci luni de la lansare, un telescop NASA descoperă două noi planete, denumite "super-Pământ" şi "Pământ fierbinte"

La cinci luni de la lansare, un telescop NASA descoperă două noi planete, denumite 'super-Pământ' şi 'Pământ fierbinte'

Un telescop orbital de vânătoare a planetelor, conceput pentru a detecta planetele de dincolo de sistemul nostru solar, a descoperit două planete îndepărtate în această săptămână, la cinci luni de la lansare din Capul Canaveral, Florida, au declarat joi oficiali NASA, relatează Reuters.

Telescopul NASA, cunoscut sub numele de TESS, a făcut descoperirea a două noi planete denumite "super-Pământ" şi "Pământ fierbinte" în sisteme solare situate la cel puţin 49 de ani-lumină, marcând prima descoperire a satelitului de la lansarea sa din luna aprilie. TESS are o misiune de doi ani, presupunând o investiţie de 337 milioane de dolari, pentru a extinde catalogul astronomilor despre aşa-numitele exoplanete, planete care se rotesc în jurul stelelor îndepărtate.

În timp ce cele două planete sunt prea calde pentru a susţine viaţa, directorul ştiinţific adjunct al TESS, Sara Seager, aşteaptă multe alte descoperiri.

Sursa : mediafax.ro